2013年12月16日 星期一

ION ~ 溫泉皂


有留意我既blog友仔,都知我冬天好少用皂洗面.
因我皮膚一到冬天又易敏感又乾.

心血來潮攞左阿妹一件黎試,
原因之前試左另一牌子既溫泉gel,好喜歡~


1set有2件,每件有73g,只係2000yen

皂好易起泡,可以用起泡網,
我好懶,將皂濕水後直接係面上搓搓,
再用雙手打圈,再過水

泡質又密又好幼滑,
冇乜特別香味,
用完皮膚好乾淨,淨化毛孔.
保濕唔錯,唔敏感.
用後仲有意想不到既效果~溫和去角質.
用完皮膚好滑又有輕微緊緻效果.

我連續用左一星期,早晚都用.
連沖涼都得
氣溫由十幾度到幾度,都用佢,完全冇問題,最近超愛

呢set皂平靚正,值得回購及一試







.