2014年1月14日 星期二

Awake ~ Authority age release serum (物有所值)


限定set,買貨size 50ml 送mini size 10ml 


吱出黎係白色乳液質地,

好易推開,微香,唔刺激唔攻眼.

唔好睇佢質地稀身,佢保濕度好高.

1, 我用份量唔多,吱4~5滴左右,可以搽全面及頸,

吸收快,由其乾燥時候.

我用左大半個月,

令皮膚有彈性又有光澤,毛孔收細,

我有時夜晚潔面,爽膚後,就直接搽呢支精華就去訓.

保濕度持久,唔敏感,效果又好,

連眼四周都搽得.

我自己就比較喜歡搽多過用黎導入


2 ,我試過配合nu skin spa機一起用,step 2導入,

效果有d唔同,

可瘦面,緊緻有彈性,毛孔收細.

精華要搽厚d先碌到,因佢係乳液而唔係gel狀

用黎碌面既份量一定唔可以慳,一慳唔夠份量,部機自動關

(用nu skin spa機要注意呢點,導出導入時搽上面既產品都一定要厚身)


50ml 萬幾yen(買大送小),

呢支精華物有所值.唔係點會叫回春精華