2014年1月26日 星期日

LOVEISDERMA ~ INTENSIVE A.I.



要搵定一支代替.

我唔係隻隻A.I.Cream都用到,

試過某2款用後敏感嚴重又紅又腫.

老友記介紹左呢支俾我試.

敏感肌既我,一到冬天皮膚好易敏感發作,

天氣有少少轉,又或者用錯少少野就出敏感,

就會出d好似蚊爛係面上,又痕又腫,真係唔知佢想點


白色milk狀乳液,有微微橙味,唔難聞.

質地稀稀,但保濕好好,搽完係敏感位置,

吸收快,搽完冇理佢,過一陣敏感位有效舒緩.

我全面搽,用後皮膚幼滑

平平地唔錯呀 

開封後半年內要用晒.

我上台灣藥妝買,早前有折扣及免運費,大約hk$180有找

hk都有,唔係差好遠.


阿妹前年已經用緊佢其他產品,佢讚paper mask同精華.

有機會我都要試埋