2014年3月1日 星期六

iherb少買+換購


上iherb回購2樽Kuumba Made ~ Repetitive Motion Relief,
(我既分享)

同埋買左Nourish body care(未有影相)

iherb有獎勵計劃,我ac有us$1xx回贈俾我,

可以買野時扣數.

咁樣都幾好,好過送指定既野,又未必岩我地用.

我同阿妹就換購以下東東






Fragrance Oil黎,冇酒精,香味持久,

香味唔難聞,佢有幾款香味.

遲d分享


又換購左2支Giovanni ~ Shine of the Times, Finishing Mist



今次買野仲有牙膏送,呢款牙膏之前用過,唔錯.



如果你係第一次上iherb買野,可以用code: GIG328

可以平少少