2014年12月21日 星期日

PENHALIGON'S ~ Christmas Gifts


                   

見到出左x'mas set,我都諗住買,點知有禮物收


妹妹又送埋另一款~GENTLEMEN’S MINATURE COLLECTION


仲有其他set,
hk有counter,set唔貴.



每盒都有5款不同香味香水,每支各5ml



每盒都有5款不同香味香水,每支各5ml



Gentlemen’s Fragrance Collection containing 5ml bottles of Blenheim 

Bouquet, Endymion, Quercus, Sartorial and Opus 1870


 Ladies Fragrance Collection.
Containing 5ml bottles of Vaara, Malabah, Ellenisia, Iris Prima and Quercus.

以前都試左1盒10款試用裝,
香味勁喜歡,就算男裝香水都唔會太man,
都係中性香味,有幾款早前都回購左貨size.


仲有2款sample,

LEVANTIUM EAU DE TOILETTE新出,我試左,

馬鞭草+花香+木味,香味持久.都幾好聞.

GARDENIA EAU DE TOILETTE

梔子+依蘭+其他花香,勁花香,香味都幾持久,

不過我自己就麻麻地喜歡.


我好喜歡呢個牌子香水,

香水好個人,所以一定要自己試左喜歡先好買.

因為我覺得香,未必你都岩.