2015年1月23日 星期五

澳洲 Lucas Papaw Ointment ~ 木瓜軟膏 75g

<<品牌故事>>
Lucas 純天然木瓜軟膏是由Dr. Thomas P. Lucas研製而成的。
1876年,Dr. Lucas繼在墨爾本研發10年後,再遷往昆士蘭延續發掘治療疾病的天然配方,透過他進行的科學研究和實驗,終於給他成功研發出純天然木瓜軟膏。
根據Dr. Lucas的陳述中指出,以他的調查顯示,他相信已經發現了世界上最好的癒合劑。與此同時,他亦決定繼續醉心於該項研發,以應用於他的專業當中。
有見及此,Dr. Lucas在布里斯班成立了一所專科醫院 – "VERA" – 在那裡,他的病人都只接受純天然木瓜軟膏的治療,於是,許多的驚人發現都被記錄下來了。
值得留意的是,Lucas 純天然木瓜軟膏只有紅色塑膠罐裝和管裝以供發售,而包裝上亦以 "Vera 專科醫院"作為商標。

產地:澳洲

產品用途
燙傷,曬傷,受傷後腫痛,肉刺,癬,甲溝炎等症
尿布疹,乾裂的乳頭部位暫時緩解皮炎及濕疹的​​症狀
局部使用可暫時緩解痔瘡的不適;膿腫,疔瘡;癤子,擦傷,瘀傷及燒傷等;癰,皮膚發炎,割傷及囊腫,手部及腳部的干裂及乾燥,皮疹,痱子,蟲咬及蚊子叮咬,開放的傷口,粉刺等



早前去左旅行,天氣又凍又乾,零下十幾廿度
,

皮膚好乾好乾,冬天我都習慣買定d balmbalm旁身.

今次買左呢款木瓜軟膏,
佢有幾隻size,盒裝質地較軟身,
支裝比較杰,
其實成份都係一樣,只係質地有少少分別.

佢係萬用balm,講到超神奇咁,我多數都唔信.

買黎試下就知龍與鳳

打開後係黃黃地色既豬油膏,有陣蔗糖香,甜甜地既味,

質地軟身,好易推開,如果薄薄一層,吸收算快,

保濕唔錯,唔敏感,

皮膚乾燥,濕疹肌用都冇問題.

我有撻濕疹久唔久就發作,我呢個冬天都係搽呢盒,

搽左佢皮膚就唔再痕,但唔可以斷尾.

有次剪手甲唔留心剪傷左少少,薄薄一層搽上患處,好快冇事.

我有時用黎搽腳踭,腳底等,之後按摩,再著番對襪仔,

其實想搽邊到都得.

保濕好好.冬天及乾燥時用唔錯

hk萬寧已有得賣,有時仲有換購價


以下有blogger詳細分享: