2015年3月21日 星期六

日本 Varo Candle (多款)


早前妹妹買左一件,只係打開包裹,已經聞到陣陣香味,

個味好好聞.見到限定,我又心思思買左件.

之後阿妹上海外樂天見到有,即買左2件薰衣草,1件送俾好友.
(呢款香味唔太勁,香味好天然)

好友知我喜歡,又係日本幫我買左一件,

圖中有片橙既係我朋友的,我攞埋黎合照,hahaha


呢d係我同妹妹既,都幾癲下,

我順手買個candle,其他都係室內/櫃香薰掛件,唔可以點.

香味好耐久,陣陣花香,好正.

日本製造,比smn個香味勁好多.

價錢個個都唔同價,有d係限定,賣晒就冇.

如果喜歡花香味,不妨買黎試下,唔錯的