2015年4月19日 星期日

平凡媽媽 ~ 濕疹及異位性皮炎系列 ( 好堅,值得回購同一試, 推介)


好開心,
異位性皮炎同濕疹已經好番晒,連印都冇.
好犀利

話說轉天氣,唔知乜事出左兩撻紅印,好癢又滾,
我呢d唔會等,會即去睇皮膚科,
醫生話係異位性皮炎,係濕疹復發@@"
中西醫都睇左一排,我唔想搽類固醇既野.所以一直都唔好.
有戒口又早訓,但都唔見有好轉.
其實都幾煩........

直至甜心介紹我用平凡媽媽的產品.希望有效.
分幾次買左幾款濕疹產品.

到手即試,等我分享下先:




阿坡勒古皂(異位性皮炎) ~ 
打開後皂冇香味,用係全身及頭髮都可以.
就算患處R損左,用呢件皂都冇問題,唔會拿到痛,好溫和好舒服.
用完又唔會太乾.

用黎洗頭就好good.用係髮上,好岩我呢d頭皮敏感既人,
用完連護髮素都可以唔用,頭髮都keep住順滑,頭皮又乾淨.
不過呢件皂係限定,唔係成日有,係因為有set先買到
(希望將來會易買d)



金盞花乳皂 ~ 
皂內有好多粒粒,其實係植物原材料打爛晒,融合係皂中.
有陣陣草本皂,性質好溫和,可以潔面同沖涼.
保濕好好,老少咸宜.
要注意一點,新開黎用,皂有d植物粒粒,
如果直接用係搽身上,濕好多水先好搽上身,咁就唔會有吉吉感覺.
(有幾件存貨)



藍洋甘菊花水 ~ 
可用面及身,我今次用係患處,
有舒緩功效,效果唔錯.



濕疹body lotion~ 
沖涼及噴完花水後,搽晒全身及患處,
白色lotion質地,洋甘菊及草本香味,
好天然,濃度高.
搽完後好快吸收,潤而不笠.
可舒緩敏感肌及濕疹肌.止痕快.
(將會回購)



金盞花軟膏~ 
呢個balm估唔到咁堅,
望落係好平凡一個豬油膏,草本味唔吸引.
但試左就..........一定要回購.
我好勤力搽,希望快d好番,每日都搽3,4次.
患處一乾一痕就搽.
濕疹好痕,有時R損,我都搽佢,一搽好快修復,止痕快.
保濕唔錯.
出街旅行一定要有支旁身.



紫草根軟膏~
患處開始好時,就用呢支搽患處,
個balm有少少薄荷味,用時有微微涼涼地.
我一樣好勤力,每日搽3,4次,
好快連印都冇埋,皮膚打回原形,冇再痕,又冇紅.
完全好番晒.
(已回購大盒裝)


唔試過真係唔知,
產品有料到,真材實料係唔同d,
冇副作用又安全.
我用左一個月就好番晒,好堅呀!



真係好開心,煩擾左我幾個月既異位性皮炎,濕疹,終於好番晒.
以上產品,我都會keep住回購.


多謝甜心幫忙.幫我排隊了解產品詳細內容及用法.
亦要多謝平凡媽媽真材實料既產品.




(詳細介紹,如果唔明,直接去fb問,或者到門市了解)