2015年8月25日 星期二

平凡媽媽 ~ Sweet 甜睡(安睡)精油 ( 推介)


用左一排,效果係意想不到咁堅.係時間分享下.

我久唔久就會失眠,或者訓到半夜就醒左,再訓唔返.

睡覺質素唔好,第朝起身會烏下烏下

我諗唔只我會咁,好多人都會係咁....其實好多因素.

我一向唔主張食藥黎訓,冇益唔健康.

所以都要諗下辦法去解決.可以飲花茶幫助下,

如果想快捷就用呢支甜睡精油,

見到fb平凡媽媽介紹,我同妹一向喜歡精油.

9秒9話要買,hahaha.........

因妹長期都好精神,唔識訓覺,
我久唔久就訓得唔好,
咁都係以試下心態去買.

一收到即試,我同妹試左2次,已經深深愛上了.

點解咁講,梗係有原因,

用法超方便,我地訓唔著就滴幾滴係枕袋兩側,

之後再訓上去,精油香味好天然好好聞,好relax.

唔刺激唔攻眼,好舒服.

有投力量呼喚緊你,叫你快d入睡咁,好搞野


我妹話對佢黎講係非常好既恩物,
佢除左病會自動訓覺之外,
平時要佢訓簡直難,
佢有飲開花茶,咁呢2,3年就好少少.
佢用左呢支精油後,
訓得好好之餘,訓既時間長左好多.
佢形容呢支精油係迷暈半步釘


有左呢支甜睡精油,滴完枕袋後,好快訓著,哈哈...真係好犀利.
訓得非常好,半夜冇醒,失眠都唔驚,
我可以一次過訓十幾粒鐘,勁呀 


如果想效果更好,
可以係搽body lotion/body oil時,
加入1~2滴精油(視乎自己皮膚而定),
mix埋搽上身,再輕按等吸收,
之後再滴幾滴係枕袋兩側,更快入睡.

訓得唔好既你,不妨試下.

我已回購