2010年2月5日 星期五

Dr.Ci:Labo ~ Repair Oil



我係日本官網見到有呢支oil,好似唔錯,就買佢返黎啦.呢支oil主要係去暗瘡印/去黑色素/淡斑.(面及身都可以用)
既然講到咁勁,我咁岩又出完暗瘡,有幾點暗瘡印係度,就開左呢支oil黎試.每次份量只需1~2滴,就可按全面,透明oil,係面上推開後一d都唔笠,我按唔係好耐,吸收算快...有少少香味,都幾保濕,用左幾日,暗瘡印已減退,冇晒印啦
我面上久唔久都會出兩點斑,因我有時懶,唔搽防晒,一唔搽就出事.咁我按印果時,順便按埋果兩點斑既位置,又真係work(呢支有l'occ舊版Immortelle精華效用)
其實暗瘡印/淺色斑可以好快去到.反之太深色果d印,就要花d時間啦,都係果句:真係要有恆心先得!如果唔係搽幾多都係冇用
呢支有50ml,只係用黎按面都幾耐用.因用份量唔洗多~
我搵代買幫手,200幾蚊又唔算貴.最緊要係work

官網: