2010年2月5日 星期五

Eve Lom ~ Cleanser

 全set係包埋白色皮套(請睇最後既圖)
Travel Set Now £25
1 x 30ml (1.00 FL.OZ) Cleanser (先試)
1 x 15ml (0.49 FL.OZ) Rescue mask
1 x 15ml (0.49 FL.OZ) Moisturiser + SPF 15
1 x 15ml (0.49 FL.OZ) TLC Cream
1 x 15ml (0.49 FL.OZ) Hand Cream + SPF 10
1 Muslin Cloth

我都係官網買,睇番張單,佢實收我每set係21.28磅咋
因寄海外有退稅(運費收15磅)



每set都包一條Muslin Cloth,當然貨size都會有
話說我家姐成日都叫我試,佢自己就大大盒豪用,但係未減價前呢set都唔平,所以冇理佢,當佢講既野耳邊風既然e+減左,又買得過,咁就買黎試下,如果唔好用都唔洗心痛嘛
(2010-1-27)
Cleanser 30ml~
一收到當然即試,因佢細細盒,可以好快用完,因開封後就要9個月內用晒,快快試左先
打開後聞下,好藥味(消毒藥水),質地似磨砂,好明顯睇到有d粒粒係balm入面.
咁我先開左定盤熱水(有蒸氣),我試過用溫水係唔得,發揮唔到效果.
之後就隨手囉d放入掌心摔摔,再在面上推開按摩,係有程序(有link詳細講解).
全面按晒,係有d粒子係balm度,似磨砂但唔會傷面,一路按d粒粒就會溶化,d味唔似消毒藥水味,好似整牙時,牙醫所用止血藥水果d味....呢刻好想閉氣....第一次聞到梗係咁既反應,係正常.唔理咁多,唔係臭都可以接受
仲可以落妝,由杰身磨砂粒子feel,按到全面都係一層油咁,就差唔多得啦.
之後就到紗布出場,首先將紗布放入熱水中,扭乾再輕壓係面上5秒,最好係合上雙眼深呼吸.呢刻真係好正,好舒服,d味唔難聞...(重覆三次),
後再用溫水洗淨紗布,再水冷水輕壓面上5秒,咁樣程序,係可收毛孔作用之後就可以清洗全面,其實都好簡單...洗眼位都唔怕,因佢唔會刺激眼晴,我覺得唔錯~洗面覺得面部輕左,好乾淨,一d都唔敏感....正正,好正~呢盒比Ren/Darphin更正
我要試多幾次先,聽聞話可以去角質
如果真係咁好,我用晒手上既洗面產品後,再回購貨size慢慢嘆

(用多幾次再分享,暫時黎講都值得一試)
======================
(更新2010-2-8)
都用左兩個幾星期,日日都用.冇停過,每次用既份量都唔少,e+仲有半盒到,即係話30ml勉強可以用到一個月.
我覺得用佢真係令皮膚乾淨左好多,可能佢一盒包括去角質/磨砂/洗面等,雖然好多步驟,但我覺得好就得啦(但敏感時唔建議用),但去唔去到暗粒就未知,因未出...所以試唔到
如果想試,直接買貨size啦,因set已冇優惠啦