2010年6月3日 星期四

Liz Earle ~ Superbalm + 其他試用



我好多都想試,但唔知好唔好用,都係買set好d,唔好用可以唔再買

Treatment Try-Me kit :

Brightening Treatment Mask 15ml ~
cream狀質地,係面上推開時有陣陣花香味,幾清+幾好聞,mask本身唔笠身,fu約2分鐘左右,就用溫水洗走咁就ok,fu完面上仲留有少少花香味,較溫和既美白mask,所以美白唔係太明顯,都ok既 (e+英磅跌買支黎用冇問題,過hk$200就轉用其他)
敏感時建議唔好用

Intensive Nourishing Treatment Mask 15ml ~
又係cream狀質地,比美白果支杰身少少,草本味唔會太犀利,fu果時好快吸收,可以話完全係唔笠,約5~10分鐘就過水,之後皮膚好滑好岩春夏天用>>因保濕岩岩好!

Superbalm 5g (試用中,非常滿意) (睇以下分享內容)

Superskin Concentrate 2ml (未試,遲d先)
1 pure muslin cloth (呢塊布質地同eve lom果塊差唔多,我見單買都唔貴)

Zip-up kit bag (bag dimensions: 12cm x 16cm x 4cm as a bellow,質地唔錯)




Superbalm ~
我都用過唔少牌子既balm,有d用完真係呢世都唔會再買番有d好用都會買,但都係有d未夠完美,唔係唔好用,係冇果種真係舒緩既效果!!
打開陣陣香薰味,非常好聞,質地係軟身balm,大致上balm都係俾人感覺係油+笠...呢隻岩岩好,佢又係萬用,搽身/手/頸/唇都得,用幾多都好,按完好快吸收,一d都唔笠唔油,仲有好重既香薰味,乜野味>>就係Decleor香薰味,可以話相似度90%
如果失眠可以用佢代替 Relaxing Balm,因價錢相當抵用,我見貨size 30ml都唔貴,唔錯既選擇
除左咁用,仲可以用黎搽指緣邊位,比eve lom/l'occ果款更好,真係一d都唔笠
搽唇都冇問題,唔笠唔油,好快吸收當然唔夠搽手/身體咁理想.
呢盒balm我非常滿意,值得一試
下次我要入番兩三盒貨size先得

官網: (可寄海外,有退稅)