2010年8月31日 星期二

寶藝酵素冷膜



商品主要成份介紹:

《甘草酸氨》為甘草內含物,抗過敏、鎮靜並安撫肌膚,能預防因刺激產生的敏感,並抑制黑色素形成

《高分子凝膠》幫助營養成分完整導入肌膚底層,讓肌膚無時無刻保持水嫩好彈力。

《甘油》是最佳之皮膚軟化劑,均勻的在皮膚表面形成透明保護膜,防止肌膚水分散失


複方氨基酸複方「頂級氨基酸」,供給肌膚全天候養分長效維持肌膚健康美麗


酵素冷膜 ~
試玩左幾次,係時候出分享!
佢係透明gel,有少少香味,我就用棒棒"嗶"出一d係玻璃兜中,咁會乾淨d嘛,之後直接用棒棒將gel mask搽上面,一落面係凍凍地,好舒服好岩夏天用,一定要厚fu,唔係就晒心機fu約30分鐘左右,按下面上既gel mask,之後過水就ok,fu完效果唔錯,真係白滑左,毛孔又收細左,deep clean都ok.一盒gel mask可以做到咁既效果真係神奇
fu果時如果面上有少少敏感都可用到,但敏感位置就唔建議fu太長時間

平靚正之選,值得一試!
~~~~~~~~~
(2010-7-11)
我一星期fu 2~3次左右,最近隻腳有少少濕疹印,仲未退晒,就用呢隻mask搽上濕疹印到...fu左半個鐘,之後按摩下,再過水就ok,fu完唔會敏感,亦冇其他唔好既現象,隔左幾個鐘後濕疹印開始退咁犀利既功效仲好過fu aloe gel喎

~~~~~~~~~~~~
(2010-8-10)
gel mask黎講,最得我歡心既真係5隻手指都數得晒,呢款gel mask,我一星期用3次,對我黎講咁既價錢又咁好用,真係好少,e+只剩4分1,就快用完,早前我已經入定兩樽做後備,今個夏天唔洗再買mask lu因一樽可以保濕/淨化/收毛孔,非常方便,同埋我一有少少敏感,就用佢黎fu面,敏感即時降到,可能成份入面有甘草