2010年8月31日 星期二

Estee Lauder ~ Advanced Night Repair Whitening Recovery Complex

呢支係bf係上年我生日時送,因為果時用緊其他美白產品,唔想乜野都開晒.今個夏天唔洗買美白lu,我手上有3支美白精華
(更新2010-5-4)
已經用左10日(早晚都用),吱出黎係好水既白色lotion質地,都幾稀下,係面上推開後,d味同Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex一樣,呢支保濕唔錯,亦唔會敏感,美白都唔錯>>佢又係唔可以即時美白,勤力d搽,7日已經慢慢開始見到美白效果(美白效果快慢都係因個人皮膚而定),份量搽幾多,就視乎自己既皮膚,我晚上用就搽多少少份量,佢一d都唔笠,吸收好快,我用完呢支已夠保濕,就算開埋冷氣,第朝起身皮膚都唔會乾淨淨如果用完呢支覺得唔夠保濕,可以再搽face gel/gel cream都冇問題,不過要記住,用呢支時,唔可以同時用ea粒粒(加前加後都唔可以一起用),只可以隔日用!我自己要試得清楚,所以ea粒粒,我係停晒唔用係面部我試左咁多款美白精華,呢支係最岩我心水

(再更新2010-5-20)
都用左差唔多一個月,效果真係唔錯,好溫和既美白,我用10日左右已經見到美白效果,又唔敏感,保濕又幾好,又唔笠,對我呢類常敏感既皮膚黎講,呢支美白精華真係冇得頂都幾耐用,我每天早晚都用,用既份量都唔少,用左一個月都係用左4分1份量50ml都可以用到3~4個月喎,睇黎都幾抵用.e+用左一個月,中間有幾日因敏感而停左冇用,冇用果時美白效果都keep到(呢支我一定回購)
去counter買係抵d家,因買兩支不同既精華就有一set小禮物送


如果有敏感既你,又想用美白精華,不妨試下呢支啦~