2010年9月12日 星期日

茶山房 ~ 【雪雯枝仔冰禮盒】(陸續更新)



【雪雯枝仔冰禮盒】~

禮盒內容:

清新柑橘 ~
呢件前年用過,用係面最好係油性/混合性/中性皮膚,我自己係乾性皮膚用完好乾,乾都唔知點形容
但用係身春夏天用就冇問題,好乾淨,有少少美白作用,最搞笑係用完後,家中的貓貓都圍住我唔彈開



煥采果醋 ~ 美白good,不過敏感肌小心用,皂有果酸成份



葡萄酒粕 ~
真係俾yahoo激屎,打完後唔見晒,e+要我打過晒
呢排掛住玩皂,今次叫阿妹幫我買左兩set,入面都有幾款未試過,所以都急住cut黎試,試岩下次可以再回購.呢款一打開已經聞到甜美既葡萄味,d味似巨峰提子味,好正講明敏感肌唔可以用,但我都要試唔單用係面就ok.
我會用御用皂+葡萄酒粕(呢款皂)一起起泡,之後先落面,仲唔怕敏感,又保濕,仲有美白作用. (當然唔係敏感肌用係冇問題)
我都用呢款皂黎洗白白,用左一星期,佢可以令身體上粒粒既印淡化,幾work.

柚香綠茶 ~
綠茶皂想試好耐,但呢款同紙盒裝唔知有冇分別,一直想試綠茶皂,但次次都唔記得買,直到今次有機會試啦,不過圖上呢款包裝+成份同紙盒裝有d唔同有機會下次要試下紙盒裝先
講番呢款皂先,皂內有d粒粒,唔似磨砂質地,用係面一d都唔敏感,仲要一路用已經feel到d泡泡好滑,中式茶味,唔濃味.佢成份都幾正>>有碧螺春綠茶/幾款柚子等成份,乾性皮膚用完一d都唔乾,洗面/沖涼都得,好溫和,唔刺激.好岩夏天用,仲好乾淨







洛神仙人掌 ~ 

blog友想知好唔好用,而我都心急試,睇下好唔好用,如果好就上網買多set,因怕限量!(又冇散件賣)

呢兩日新屎坑cut左少少出黎試,打開見到係紫紅色皂,囉上手已經聞到陣陣花果香味,d味好吸引我,因唔假,好好聞同平時用法係一樣,呢款皂成份都唔錯,用足料(圖上),如果有敏感時既位置(用時皮膚係有少少吉吉地,不過好快就冇事,用完毛孔好乾淨,黑頭/粉刺冇晒,堅!一d都冇敏感,亦唔會乾,夏天用唔錯.冬天未知~(冬天試完再分享),當然冇敏感時用係絕對冇問題~







http://shop.gboss.com.tw/teasoap/prod_item.aspx?prod_num=1381