2010年9月12日 星期日

茶山房 ~ 寵愛潤膚身體組

寵愛潤膚身體組 ~

檜木百草皂 ~ 呢款同下面果款都係出左唔係好耐,終於有機會試,(cut d出黎玩下先)只係用黎沖涼.幾十款草藥而成,d味好似藥皂,沖完後身上唔怕有藥味除左用黎沖涼,我喜歡將加埋茶樹皂一起,用黎洗頭髮,好乾淨,頭皮亦唔怕敏感.


蜂蜜牛奶皂 ~ 已經cut左d黎洗面,保濕都幾好,香味有d似雲尼拿味,d味好清.唔怕敏感,好溫和.


艾草香茅皂 ~ 呢款係上年出既新品,上年我果件俾妹打劫了,今次買多d,就唔洗再俾佢打劫
呢款我只用係身上,唔敢上面,怕敏感...香茅有防蚊功效,我好野蚊...但好少噴蚊怕水呢d化學野,如果要噴都係買檸檬香茅水+精油>>噴手腳或拖地.咁就唔洗怕敏感
講番呢款皂,一用係身,就聞到好勁既香茅味,太唔會刺激皮膚,用完唔怕乾淨淨,都幾好,好岩夏天用,防唔防到蚊就唔太知,冇理由專登搵隻蚊黎咬自己掛
我妹買果時豎起隻耳仔,聽到專櫃個ba介紹俾其他客,話呢款皂可以除臭(體臭/腳臭)都得,咁犀利....



清新柑橘皂 ~ 清新柑橘 ~
呢件前年用過,用係面最好係油性/混合性/中性皮膚,我自己係乾性皮膚用完好乾,乾都唔知點形容
但用係身春夏天用就冇問題,好乾淨,有少少美白作用,最搞笑係用完後,家中的貓貓都圍住我唔彈開



五葉松皂 ~ 商品詳細介紹
自古五葉松被稱為『神仙的食物』,本草綱目記載著:「松葉別稱為松毛,帶苦味」,五葉松是松樹裡最好的一種,且效用良多。五葉松含有豐富葉綠素、不飽和脂肪酸、黃酮醇、氨基酸、抗氧化成分、礦物質等數十種營養素,具有改善皮膚、養顏美容,在皮膚方面有不錯保健效果。此款皂為頂級台灣五葉松製成,適合敏感、問題性肌膚使用。
 
 
前排去台灣,順便買埋茶山皂,用黎送禮自用都咁好
有留意我個blog,之前都有介紹過~茶山房~高山皂&御用皂

(09-4-22)
五葉松皂 ~ 少少植物既味,皂內有磨砂粒子,沖涼時可以去埋死皮但呢隻唔夠高山皂咁舒緩,呢隻都係用係身體上較好我好多時用黎洗頭用,敏感頭皮用呢款係唔錯~性質溫和!
如果用係面上用御用皂&珍珠桂花皂較好







茶樹皂 ~
成份:野生茶樹子、艾草、芙蓉、老山、肉桂、琥珀、椰子油、橄欖油。
一用係身上,估唔到d香味好似高山皂不過冇檀香味,只係有d植物+木既味,香香地,沖完涼都仲有少少香味留係身上皂身又係有d粒粒應該係植物壓碎物,唔粗糙,亦可以令身上d粒粒減退,都唔錯!
用黎洗頭都唔錯,仲好乾淨,不過用完皂一定用番自己既護髮素先得
用係面,我試左一次,覺得好乾...其實唔岩乾性皮膚用係面,只係我想試下效果但皮膚係混合性/油性/易出油(即t字位)就可以用啦,我妹係混合性皮膚,佢用係面大讚呢件皂既功效