2010年9月12日 星期日

KORRES ~ Shower Gel 各250ml



(2010-5)
我好喜歡試不同既shower gel,由其春夏天,我要沖完涼香香的
KORRES made in Greece,草藥及天然產品做主打,我睇中左呢個牌子好耐,都未出到手幾年前係SASA見過有得賣,不過果時只得防晒/cream幾款,記得果時個ba介紹我用rose cream,但我睇唔岩,所以冇買...直到上年係uk見到mask/lip care有好評,先想買黎試,不過果時我妹已經同我講,佢大部份已經試晒....乜有好野都玩都唔預我成日都話買,但買極都唔記得買....唔知點解呢e+唔洗煩,好多地方都可以買到,只係貴與平,英國買都幾平,幾磅~幾十磅不等呢個牌子都pro,有出埋Pharmacy

Fig Shower Gel ~
幾十蚊有250ml都幾抵,打開蓋聞到陣陣無花果蜜既味,吱出黎顏色似利賓納咁,gel質地都好稀,唔洗用好多,已經好易起泡,唔好睇佢係gel,沖完涼後,皮膚一d都唔乾,唔錯唔錯

(2010-10-17)
Jasmine Shower Gel ~
已用左大半支,好清香既茉莉花味,都係稀稀的gel質地,不過我都係喜歡fig既味多d