2010年12月13日 星期一

Valmont ~ Basic x'mas set




9月時出左升級版,都想試下同普通版有冇分別.
等x'mas睇下有冇set先決定買唔買,俾我見到有.
呢set係hk$5340,包括以下呢d:

Prime 24H cream  50ml  (@原價hk$1750)
Renewing pack 50ml       (@原價hk$1600起)
Prime Bio-celluar 30ml   (@原價hk$1750)
Prime Contour 30ml       (@原價hk$1850)
Prime Neck cream 15ml 
Prime Regenera I 15ml
Prime Regenera II 15ml

以上價錢係約價,因我唔清楚hk counter原價係幾多錢,我好耐冇係hk買Valmont

就咁睇貨size,加埋晒都差唔多7千蚊.買set抵d,ba姐姐話Prime好新鮮,今年6月生產,唔開封放好佢,可以擺3年,開封後就半年內要用晒,mask好快用完一樽

我知set係冇得再折,如果買單件可以去Valmont Spa買,因有9折.果度服務態度仲好,以前都係幫襯果度做faciald姐姐好好手勢

好多網都有呢個牌子,但我末試過係網上買Valmont,所以冇得話俾大家知,網上店果d係乜野貨,同counter果d有d乜野分別sasa比counter係平d,除左新出外,其他新唔新鮮就唔知.去邊度買自己決定
(我多數買過千蚊單件既skin care,就去counter買,又或者官網買,又或者同官網有關係既網,起碼安心d)

平時單件Renewing pack 50ml去counter買都要千幾,貴到呢....真係愈來愈貴,仲未計其他cream,我見Prime版都唔平得去邊.當然set都俾以前貴左好多.用開Renewing pack唔買唔得,不過最近發現有款cream mask都唔錯,可以代替佢不過見呢set好似幾抵.買左先~
同埋發覺手上冇晒cream既存貨.....唔買定點過呢個冬天
唔會咁快試住,要清晒手上開左既cream先