2010年12月21日 星期二

Menard ~ Beauness 溫泉水精華 (綠水)

(2010-12-13)

Beauness 溫泉水精華 (綠水) 160 ml ~

之前老友贈了30ml我試,好似唔錯,但一直都未買貨size.之後知妹妹有存貨,即打劫左一支旁身(e+又入左兩set存貨).點解我要買番,原因好簡單,因敏感一出時,用綠水就搞掂,敏感位置好快減退.所以點會唔買定d存貨呢

講下點用先:

1, 日日用都冇問題,佢係一支化妝水,潔面後就可以用,可以收到毛孔;

2, 當敏感時用又得,佢可以發揮舒緩效果

3, 唔fu其他paper mask既時候,用佢黎做toner mask.fu完好舒服;

(約14粒粒mask就用一支貨size綠水,當然用化妝棉fu都冇問題)

4, 仲可以fu係眼位,去油豬(脂)粒>>不過我未試到,遲d真係work再分享;

一支toner多用途又可以舒緩敏感,貴都係值



近期護協set真係好抵呀!



(2010-12-25)
一敏感時即fu番個toner mask,敏感好易退.所以用得好快,用化妝棉做toner mask效果一般,我喜歡用粒粒乾身mask.加綠水fu上面.佢果d粒粒mask/eye mask都唔平,不過有咪試下囉.平時我用Soin d'eau粒粒mask,做toner mask



如果谷緊暗瘡,我就用綠水濕化妝棉fu係暗瘡位置一陣,第朝暗瘡好快謝,好方便!