2010年12月23日 星期四

Valmont ~ Prime Regenera Cream I + II



Valmont ~ Prime Regenera Cream I  (15ml)

開set用啦,先試呢款cream,白色cream質地,我好喜歡valmont既產品,大部份都有清香既味,好好聞

上面一推一d都唔笠,好易推,吸收好快.一陣就吸晒,唔敏感,如果天氣係十幾廿度用佢,係岩岩好,但天氣係十度以下就唔係好夠力,就要先用face oil按面,等吸收後,再用呢個cream,咁就岩岩好呢個cream最好係早晚用都得.好方便.夜用完第2朝皮膚幼滑,毛孔收細左.唔錯唔錯已用一星期,效果唔錯,我一定要買盒貨size好岩我皮膚用,唔買唔得,發夢都掛住

冬天都好岩混合性皮膚用,所以唔洗怕笠痴痴.份量點幾點搽混就夠



Valmont ~ Prime Regenera Cream  II (15ml)
講下呢款II號仔先,不過用呢款時要注意>>如果皮膚易敏感或者從來未用過valmont所有cream,都唔好即用呢款.如果唔係皮膚接受唔到,會出問題.由其敏感皮膚者一定要注意因呢個cream係有活化作用.一定要先用I果款或24hr cream先,之後先慢慢轉用II號仔.
講下我唔用呢款II cream,我用左I號仔幾日,就新屎坑想試埋II號仔,因我知就加價,快d試埋,如果一岩用就入手.一試II cream就出事,有少少敏感+爆瘡,我用份量唔算多.可能未係時候用.之後去問個ba姐姐,佢話如果易敏感皮膚,應該先用I號仔cream一排先,再用II號仔cream,咁皮膚就冇問題.

咁我就唔好亂黎,之後用左一星期I號仔後,就開始係夜晚用II號仔,又真係唔怕敏感,份量唔洗多,如果係乾性皮膚份量少少就夠.好似平時推開就ok,如果印上面係冇效果.唔好太近眼位+太多份量,唔係會出油豬粒佢質地唔係cream,係似軟身balm質地,對我黎講唔算好笠,但如果係乾性皮膚係冬天用係完全冇問題.都算幾快吸收.皮膚一摸之下,好幼滑+毛孔細緻,保濕又好.修護乾紋/幼紋效果出奇地好咁e+我早上用I,晚上用II,咁就冇問題,皮膚冇敏感.幾好喎

II cream 15ml對我黎講有排用,應該頂到呢個冬天.所以唔會買貨size住
2011年1月hk counter 加價,最少加10%以上,所以要買快手d啦!

(值得回購及一試)