2011年1月23日 星期日

Valmont ~ Prime Regenera Cream I (50ml)


回購兩盒貨size.一盒係sasa買hk$17xx,95折,一盒係counter買hk$19xx,9折!
包裝都係一樣,亦同一個代理.所以有保證.
不過去counter買就可以入member,儲分換野(我地最後都去左counter掃貨)



2011-1-9
Valmont ~ Prime Regenera Cream I   (50ml)
之前買basic set入面有15ml,試用一星期已經好喜歡呢個cream,所以買左兩盒貨size
15ml如果日日用,唔可以用好耐.其實我都仲有兩個15ml未用,不過留起送俾老友記
天氣又凍又乾,用完精華後,再搽呢個I號cream,夜晚都頂到,唔怕唔夠力,又唔敏感,用完皮膚係有改善不過我都係keep住早上用I號cream
II cream我冇買貨size,我自己仲有一樽15ml未開,又去草莓買左3 x15ml II cream,計起係平過貨size.同埋只係秋冬用,買貨size用到一半就到夏天,咁就麻煩.因II cream幾笠下.夏天我用唔到.無謂晒
I cream好好用,唔難推,吸收後皮膚好滑,用左半個月,連毛孔都收細埋,皮膚柔滑
對乾性/混合乾性皮膚黎講,呢個cream值得一試+回購




2011-1-25更新

由15ml開始用到e+ 50ml,岩岩好係一個月,效果理想,最開心係睇住自己d皮膚開始改善.可能呢款cream好岩我用.最近去牙醫到洗牙時,連牙醫都讚我呢個冬天面上皮膚冇晒敏感紅印,亦有光澤.嘩...聽完我開心到不得了(bf話我真係易氹).牙醫仲問我用乜野牌子既cream,佢想買樽俾佢老婆,我就講係Valmont,牙醫一聽就話係靚野喎.我答識貨洗完牙仔出黎俾錢時,護士又問,用乜野牌子cream呀?我話下....你覺得我有乜野唔同呀?護士姐姐覺得我d皮膚冇晒敏感,連一點紅印都冇,d皮膚變得白裡透紅....我咪介紹佢用呢款cream囉,其實呢款cream係可以去黃氣家,所以用到面色好好所以我一試左15ml後,二話不說買兩樽貨size囉

用到有效果,又俾人讚皮膚有改善,幾貴都值

(因來年我有大project,一定要keep住用)