2011年1月13日 星期四

Valmont ~ Renewing Pack



呢款mask連續用左幾年,都唔想轉,由hk$8xx到e+過千,係要買番,我平均一年用2~3樽.今年想轉之際,佢又出x'mas set,set抵好多.所以買兩set,e+有兩盒貨size+2樽15ml.慢慢用唔洗捱貴野用左幾年都有少少心得同大家分享
佢係白色cream質地,唔杰唔稀,都係有清香既味,佢所有既產品大致上既味都係一樣

程序係: 洗面>>深層清潔>>Renewing Pack >>......等等.

1, 我就比較懶,我用eve lom洗面balm,可以洗面+深層清潔一起

2, 之後就fu Renewing Pack上面,佢可以日日用,亦可以一星期用1~2次都冇問題.

日日用只需要fu 5分鐘 / 一星期fu 1~2次就fu時間要長d,約20分鐘左右.
fu完之後,用雙手按下面上既mask,之後有時會摔到d碎碎出黎,唔係次次都有野摔到出黎.摔唔摔到唔係一個問題.可以唔洗理.按完可以用valmont各款falls(我用vital falls)黎抹走面上既多餘mask,又或者去過水,咁就ok

3, fu完呢個mask後,如果係用過水方法,咁就要用番toner,我就會用番valmont ~ Nature Priming With A Hydrating Fluid (呢支價錢貴d,不過物有所值),之後再搽精華/cream等就ok

另外如用各款falls抹完面後就可以搽番自己搽開既野就ok

呢個mask主要係排毒+更新.唔會敏感,保濕都ok.如果皮膚好殘,就用呢款mask連續fu一星期,皮膚就有改善我習慣一星期用1~2次,只有係皮膚差時先會日日fu