2011年2月9日 星期三

Eminence ~ Chocolate Mousse Hydration Masque



3年前用過,一試難忘之後試過其他牌子既朱古力mask,都唔夠呢款好.packing咁多年都冇改變,只係一打開時,入面有唔同,以前一打開紙盒,就見到有條狀既紙碎盛住盒mask,e+一打開就只係見到盒mask+小匙,呢d都唔係大問題

講番呢盒mask,一開封已經聞到陣陣朱古力味,好香朱古力色mousse質地.其實呢個牌子所出既mask,全部係濃縮,所以用時一定要加少少水去稀色,不同mask可以配搭水既份量.唔係所有既mask都係要1:1份量.就講呢款先,我用小匙嗶mask入玻璃兜內,再加一小匙水(份量視乎自己需要),我多數用蒸餾水/礦泉水去開稀呢個牌子既mask.之後就用掃mask上面,唔洗厚fu,適量就ok,(fu前唔需要用任何野打底,因佢好溫和,一d都唔敏感).fu時有收緊作用.保濕都ok.唔會敏感

佢每款mask用法都有d唔同,唔係所有用法都一樣,呢款mask要等佢fu到8~9成乾,就可以撕走,如果撕唔走就要用暖既毛巾抹走,我唔用毛巾,我用面樸/沙巾將mask抹走.之後再過水就ok.亦可以fu 15分鐘後抹走過水,除自己喜歡.當然可以唔加水,直接上面都得,佢唔會敏感,好溫和,亦唔怕乾淨淨
fu完係有deep clean(面上dirty浮晒出黎) +保濕ok +少少美白作用.呢款mask有改善,以前用呢隻mask,d質地係面上時係有d泡泡咁,冇乜收緊作用,e+改良左更好用,因為係溫和收緊deep clean mask,我已經用左大半盒,就快用完要再回購