2011年2月10日 星期四

Pharmacopia ~ Lavender Body and Massage Oil 50ml



之前已經想買,但冇心水野要買,就等下先,上年11月時見有8折,即買.
開左要半年內用晒,呢d對我黎講係好快用完,由其呢d天氣見平平地買黎試下,ca出品,成份都幾好,冇酒精冇d唔好既防腐劑

-Organic Grapeseed Oil - a light oil rich in essential fatty acids
-Jojoba Oil - very absorbent, similar to skin's natural oils
-Lavender and Chamomile Essential Oils - relaxing and stress-reducing

我都用第2支啦,佢真係唔錯,我+靚R一試就話要回購,每人半打
單用又得,溝埋body lotion一起按身又得,浸浴時加入水中又得,總之點用都得.不過唔建議用係面.陣陣Lavender + Chamomile味,好天然既味,用完有舒緩作用,保濕都唔錯亦唔敏感.連baby都可以用.

我唔係官網買,只俾大家參考,亦唔係online買,我托親戚幫我係美國買
http://www.pharmacopia.net/store/pages.php?pageid=12 

以下呢個網都有得賣,有d牌子可以寄海外,只係要俾運費運費幾錢唔清楚,請各位入網check下: