2011年4月13日 星期三

Valmont ~ AWF Cyto Complex EJ - Factor II ( Firming & Lifting Cream )

Prime Regenera Cream I 50ml已經用晒,俾預期用得快,但PR1 cream事實係正
但我都要停一停,轉其他cream用,因為天氣時冷時熱.皮膚都要適當調節下
今次選擇左呢款cream我係買set,先開個face cream,eye cream唔開住



AWF Cyto Complex EJ - Factor II ( Firming & Lifting Cream ) ~

都用左兩星期,可以分享下啦 (2011-3)
呢個系列既產品,香味都同basic line有d唔同,比basic line再清d.白色cream唔杰身質地.質地幾滑,係面上好易推開一d都唔笠唔敏感
如果係乾性/混合乾皮膚,單用呢個cream係唔夠保濕,用呢個cream前,最好先搽左精華先,等精華完全吸收後,再搽cream,就岩岩好.開始用頭2,3日都未見到效果,用左一星期後,皮膚開始有變化,由其晚上用完,第朝起身feel到皮膚係firm左,連續用左兩星期左右.修護效果幾好,仲可以收到毛孔,唔錯唔錯仲好耐用,我用了半個月,都只係用左好少份量

用任何精華打底都得,隨自己喜歡.如果想皮膚好d,當然配埋Prime B-Cellular Revitalizing Serum係最佳之選,我試左幾款精華,呢款比較滿意,保濕又夠又唔敏感,單用冇乜料到,但一配合埋呢個cream就非常好,用完皮膚又滑又firm,可以變番bb skin用呢兩款配搭就已經可以滿足我既要求,Ultima II膠原line可以彈埋一邊




4-30 (更新)
用左一個月左右,呢個cream真係抵用,用左成個月,早晚都用,都仲有大半樽用呢款cream用完都係好滑,皮膚都有d改善.firm左之餘,連轉天氣出現既敏感都少左,幾神奇其實緊緻效果的確唔錯仲有係毛孔都有改善~

值得回購