2011年4月13日 星期三

再次入Valmont ~

圖上係買x'mas set後再加碼既野,有美白mask/舒緩cream/洗面gel/deep mask....因為有d唔係我既,所以唔記得
(冇錯,一用valmont就抽身唔到,連blog友仔試用緊都係咁講)


原本想買美白,但個ba話我皮膚易敏感,盡量唔好買貨size住,因為美白line濃度高既維c成份,聽完我即時>>,不過我用到valmont支美白mask囉咁個ba唯有叫我試左美白sample先
雖然我仲有一樽Prime Regenera Cream I未開,但呢個cream好夾我,所以再次入多一樽存貨即係買左以下呢d :
Prime Regenera Cream I 50ml
Nature Polymatrix Cream 50ml
Priority Cream 30ml
DNA Repair Serum 30ml
counter join會員都已經有9折.買滿2000蚊就有Renewing pack 15ml送,加晒我可以有2x15ml  , 仲有3款美白sample,有得試美白line~ (係3月尾買)