2011年4月13日 星期三

Valmont ~ Regenerating Mask Treatment



呢片係早前買滿19xx送一片.(佢本身係一盒有5片+5支精華+mist).

fu前先用mist噴面.如果係盒裝係包埋一支mist,不過e+單片係冇,用其他牌子既mist都冇問題.張mask比平時纖維mask更薄,好易爛.囉出mask時,精華好多,但唔會周圍滴,fu上面陣陣清香味.fu時好舒服,一d都唔刺激,唔攻眼唔敏感保濕都幾好.fu約30~45分鐘後撕走.d多餘既精華仲留係面上,用雙手推開後,再將玻璃樽仔既精華搽晒全面,支精華係透明水質地,等精華吸收後,再搽face cream就ok.
(我試佢效果,用完支精華仔就算,之後第日起身皮膚都仲keep到幼滑.不過就有d位少乾,所以一定要搽cream去鎖住水份)

我覺得呢款mask係貴,但真係一分錢一分貨我用過好多款既片裝膠原mask,呢款最得我歡心因為佢唔會用到我敏感,fu時一d痕都冇.亦唔會fu完第日冇效果

如果皮膚嚴重缺水,就一星期fu一次,只係基本修護就一個月fu一次就ok.咁樣計落唔貴 (考慮回購中)


以前都用過呢set mask,但果時係片mask係乾,要自己用佢附送既精華加入,唔多方便,e+轉左即開即用,方便好多.唔洗左搞右搞但係eye mask就舊裝好d(遲d分享)