2011年7月23日 星期六

Valmont ~AWF Cyto Complex EJ-D - Factor III (Ultimate Firming Corrective Cream )



因為要買多盒eye gel,所以就選擇買x'mas,咁樣抵d嘛.如果唔係set,我都唔會考慮買呢款cream,因ba都話呢款cream唔多岩我年紀用set有就試埋.試左幾支sample,都覺得質地幾好,乾性皮膚岩春夏天用,所以快快試埋,如果好用既,來年x'mas set再有可以考慮回購

呢個III同II都有D唔同,唔同之處係III cream質地比II稀身,淡奶色,一樣係清香味(唔會太勁既味,易接受),用法都有唔同,要注意一點: 唔好用搽cream既方法係面上推開就算,可能係年紀問題,我未能直接吸收到,最好方法係在面上用輕按方法令cream係面上吸收,咁就唔會出現碎碎情況(因我試過,所以知囉),III cream亦係唔敏感,乾性皮膚潤而不笠,吸收快,我多數夜用,我有時懶,用佢前精華都唔搽,直接用佢一樣冇問題,開行冷氣,都唔會早上起身乾淨淨,用完又係皮膚滑一滑.可預防皺紋出現.最好一樣佢可以令皮膚keep到有光澤+彈性,仲有係有美白作用(要用一排先發揮到效果)唔錯唔錯

其實都用左半樽啦試左II同III,兩款我都喜歡


再講多一次(以後唔再提)
如果唔係即用,唔建議上之上網買!
反之,買黎係即用可以考慮上網買!!因平d,但就未必可以存放好耐.
還有就係,如果本身件貨係冇盒當然係冇問題,不過如果明明係有盒,而上網買時發現冇盒但比平好多既,由其係搽上面既就要想清楚先好買!始終唔知來源,亦唔知因乜事冇左個盒(買唔買自己決定)