2011年7月25日 星期一

Giovanni ~ Smooth As Silk, Deep Moisture Shampoo + Conditioner



幾年前係sasa ba介紹我用呢隻牌子既hair care,個ba真係幾叻,一睇我就知我髮質,佢介紹左同牌子另一款俾我用,我記得係tea tree果款>>買到回家,mami勁讚話好用,比nu skin hair care更好,所以對呢個牌子念念不忘.e+髮質唔同左.選左呢款


Smooth As Silk, Deep Moisture Shampoo, For Damaged Hair, 8.5 fl oz (250 ml)
陣陣橙味,d味唔會濃,幾好聞.用完唔會敏感,又冇頭皮

Smooth as Silk, Deep Moisture Conditioner, 8.5 fl oz (250 ml)
又係有d果味,質地係lotion,保濕幾好,用完頭髮好順,唔笠唔乾,呢兩支唔錯

唔知sasa 賣幾錢,幾年前賣緊百幾蚊大size.250ml唔清楚幾錢.太耐了唔記得.
e+我上網買,圖上兩款分別折左後係約hk$30幾蚊250ml (幾抵用)加埋運費都唔過40蚊