2011年8月31日 星期三

ALBION ~ 健康水+mask

n年前用過後,都冇再買,因為自己皮膚唔穩定,一掂到有酒精成份就出事,連少少酒精都唔可以接受果時買邊有e+咁貴.因果時識人買平好多
好友去台灣順便幫我買埋,原本只想買支165ml,點知買330ml送mask多片.都幾抵!
健康化妝水(健康水)~
佢係幾出名,n年前已經知佢威力我平時好少用佢黎fu面.只用佢黎消炎暗瘡
呢年敏感皮膚都控制到,所以大膽d再用番,睇下皮膚受唔受到.....



佢係有香味既toner,當然有酒精味,我會配Menard~lotion mask sheet(粒粒mask),用黎fu面,當paper mask.Menard~lotion mask sheet事實係幾好用,貴係貴d,物有所值.我唔喜歡用化妝棉配健康水及綠水,由其係敏感時,用化妝棉fu完敏感都係唔掂,唯獨用Menard~lotion mask sheet fu完敏感即時舒緩到.我亦試過用其他牌子既粒粒mask,效果都唔好,所以一分錢一分貨除左可以舒緩敏感,佢仲可以美白及消炎暗瘡.

但如果皮膚好易敏感,比我還嚴重,建議唔好試.但心思思想用既話,可以溝埋Menard綠水一起用黎fu面,咁可以減抵敏感既機會,舒緩敏感一樣work,因我已經試左
有blog友問我,綠水好還是呢支好用,我只可以講以下既分別:綠水任何皮膚都得,由其敏感皮膚用,急救好嘛!而呢支健康水,要睇番自己皮膚而定,如果敏感程度唔係太犀利,都可以用既.反之皮膚易敏感建議唔好試健康水,佢酒精係比綠水強



健康水paper mask~
好大酒精味,我第一次試用時係接受唔到佢果d酒精味...勁犀利.我只好fu前打左底先敢fu.冇敏感皮膚既可以用,fu完都有d美白效果,但唔係好岩易敏感皮膚用..所以送俾我既幾張mask,全部俾晒妹妹


Menard beauness spa mask~(原來唔記得分享)
呢隻比健康水溫和,酒精味冇咁重,紙質都ok,都幾貼面,幾多精華.fu完毛孔好明顯係收細,保濕唔錯.如易皮膚敏感建議用綠水做toner mask,較佳