2011年8月31日 星期三

Sassou ~ 金箔美容皂/精華




金箔美容皂 ~
想試好耐,見到岩價唔貴(包起泡網連盒hk$279),快手買

n年前係sasa買過一個日本金箔牌子,係日本出既,唔記得係乜名,只記得packing,金蓋玻璃樽,果時買左皂/peeling gel俾自己用,精華俾mami,果個日本牌子就真係唔錯所以對金箔skin care有好感,因金箔係可以去黃及美白
其實點解我要等減價先買呢,就係因為佢出產問題.佢話係日本出,但日本係冇呢個牌子賣,所以我唔急慢慢等下先同埋另一個原因係我對皂都唔係太大興趣我妹一見到有折已經要買果剎那我仲未想買再上網搵到以下既blog文,佢都幾清楚:





試用左半個月,都係時候分享下(3-31)
先講下件皂先,用法都幾方便,先將起泡網濕水,再係皂上搓幾下,想多d泡咪搓十下左右.我就唔需要太多泡,採幾下就算,之後再將起泡網打成泡(圖上),之後直接係面上推開,簡單快捷又方便,d泡幾幼細,係面上幾舒服,陣陣花香+honey味.我習慣推開泡之後就打圈按下,之後就洗走就ok.唔好入眼喎
敏感乾性皮膚:
如果天氣係好乾濕度係中位,用完呢件皂咪唔乾唔敏感,用完即白,幾快出效果;
反之天氣係乾燥,濕度較低時,用完呢件皂亦唔會皮膚敏感,但有少少乾,美白效果仍然有;
乾唔乾淨就見人見智,我覺得ok囉,當然冇用mia咁好,亦冇用M2洗面gel/eve lom洗面balm咁徹底深層清潔啦其實hk$2xx算幾好覺得夏天用應該唔錯!
-----------------
金箔精華素 5ml ~ (贈品)

買皂送左既,倒出黎係透明gel,內有金箔,不過d金箔好少係面上推開陣陣花香味,唔笠好快吸收,亦收到毛孔,試左2,3次有衝動買貨size,不過最終我都係冇買到