2011年8月31日 星期三

DeVita ~ SolarProtective Moisturizer SPF30+ (75ML)


DeVita Natural Skin Care ~ SolarProtective Moisturizer SPF30+
我終於買左呢款防晒,上網搵物理性防晒資料時,搵搵下見到幾位blogger都推介呢款防晒,仲好熱賣,我等左足足半個月先見iherb返貨,即時買左
(據我所知係有兩款packing,size+成份都係一樣)
吱出黎係白色lotion質地,係面上推開後,冇乜野味,有時會聞到有十分清既杏仁味,
推開後好快吸收,一d都唔敏感,非常爽身,比我之前用既防晒爽身好多
呢個牌子既防晒成份唔錯,有幾唔錯,睇以下blogger分享:
我一試己急急回購定兩三支旁身



-------------------------
可以到以下網買:
好多網都有,只係唔知郵費貴唔貴

可以用code :  GIG328 (平us$5)