2011年8月31日 星期三

La Mer ~ The Moisturizing Cream


Creme de la Mer 30ml ~ (2011-2)
好耐冇回購lu,見到uk機場賣得比hk平(uk機場係hk counter差唔多係7折),爸爸冬天指定要用呢款cream,仲要幫妹妹+靚R指定買既gel cream,咁我唔執輸買埋俾自己不過買時唔多齊貨,個ba姐姐叫我下次再去買過
已用完一樽Valmont RII cream 15ml,轉呢款睇下如何先白色膏狀質地似俄羅納英雪花膏,有陣陣清香味.用過既都知點用係最好.咁我又講多一次,首先用小匙(唔好用手指直接將cream取出,會影響個cream既作用)嗶自己需要cream既份量到掌心中,之後再用掌心搓開cream等溶化後(時間搓耐少少,不過太耐掌心吸收晒),再印上面,可能天氣太凍+太乾,吸收程度快到不得了.對我黎講暫時保濕都ok.一d都唔笠(我用既份量都幾多下)....用左兩星期唔覺有乜效果.唯有轉為敏感時先用,我係天氣轉引起敏感,開始出敏感粒粒時就用呢款cream.用完d敏感粒粒好快退,亦唔怕痕.幾work唔知嚴重敏感得唔得呢

25歲時用過,用完唔覺有d乜野效果,5年後既今日再用番都係咁上下,用完冇乜特別....(都係人夾人).一d效果都冇,天氣又凍又乾(10度以下)對我黎講冇乜用,最基本保濕都唔夠....如果係uk機場價錢尚可接受,過千就唔係太值lu5年前後la mer cream再一次令我失望


唔好太花心,我都係keep住用番Valmont ~ Prime Regenera Cream I + II
(效果真係好好,blog友仔試完都讚)


如果只係想退敏感+保濕,不如用DUCRAY~ Icytane HD cream,又平又抵用,效果咪又一樣,只係成份唔同,其實兩款cream成份都有凡士林


都係果句,人夾人囉
------------------------
(2011-8)
最近又甩皮,不過都習慣左,我D皮膚會因天氣變化而黎料
呢樽cream冬天用對我黎講ok,唔算太保濕,但敏感時用真係幾work,萬試萬靈.
仲有3分1未用完,甩皮咪囉出黎用,真係估唔到夏天用對我黎講保濕好好仲要唔笠,真奇怪.....用左兩次,皮膚甩皮果個位好番晒,冇再甩皮...好犀利呀
仲有一盒存貨係手,留冬天敏感時用