2011年8月31日 星期三

Lab.Pro ~ Co2 Mask




阿妹用完大讚,買完又買,佢好似入左幾盒
一盒三set,原價要hk$299,單一個要hk$105,都唔平家.
不過屈人寺7折就好抵買,blog友仔話我知,有時仲會再9折家.


計落真係幾抵用




一盒有3個gel/粒粒粉/一枝棒 (盒面附有中文說明)

打開係透明gel,杰身


再倒入白色粒粒粉沫


之後搞混就可以直接上面,佢附送既棒棒邊位係較粗糙,用時小心,易損面(最好換自己用開果d棒).

有少少co2既味,佢既gel係比Favorina杰,保濕亦唔錯,唔敏感,fu 15~30分鐘左右.其實我fu兩款co2 mask都唔係好覺有bubbles既feel,鼻位兩側fu厚d,但用完效果事實係好好就可以用棒棒將d gel係面上刮番出黎,再按一按面,之後過水就ok.

我用兩款co2 mask,兩隻都係fu到30分鐘時,會有位置會乾後會變左紙Favorina就冇咁明顯,lab.pro呢隻就好明顯係變左威化紙,好搞野
我多數用呢款mask前,都先deep clean,又或者做完Copper Peel就可以fu呢隻mask啦,fu完效果好好,佢可以舒緩敏感紅印,亦可以令皮膚毛孔收細,令皮膚變得滑一滑.我覺得非常好用 (約3~10日用一次就ok)
有折時買係好抵用,值得回購及一試