2011年8月1日 星期一

ULTIMA II ~ Supreme Caviar DNA極致魚子基因面部修護精華



試左一支黑樽仔精華後,唔想買,冇乜料到,同銀樽冇乜分別同埋係試左佢新出既line,都唔係好work,一心唔想再買佢d skin care.但最近想試圖上果款魚子精華sample,又覺得幾好所以唔諗就買左~

吱出黎係透明gel,質地唔杰唔稀,係面上好易推開,有清香荔枝味>>我喜歡用魚子既skin care我一向都會敏感,今次試左sample覺得唔敏感,所以先買支貨size保濕都幾好,唔會笠痴痴,吸收快.如果皮膚好易敏感,初用係有輕微吉吉地,用多幾次就冇事.唔會做成敏感.我覺得要用7~10日先開始出到修護效果.所以係原價我唔會買.半價後就抵用啦(已用左大半支,好喜歡,可能會再回購)

紅樽仔試左上手,好吉呀,即係唔水諗,唔用得,如果唔係敏感肌既你,可以買黎試下,我諗紅樽應該勁過呢支既,不過我唔買樽仔lu因為買左佢,其他野唔洗用家啦~

仲有盒魚子cream好正,遲d分享