2014年2月11日 星期二

Awake ~ Vital express 4g x 4 (更新)


阿妹買左呢set,俾我1支我試,



剛用完1支,1支份量可以用到一個月(我只係晚上用)

潔面>> toner後用,

每次用1 yen咁上下既份量,乳白色粉末,倒在掌心,

用手指一推就變為透明精華,直接搽上面,

冇色冇味,唔會敏感,唔會有吉吉,好溫和.

保濕一般,搽完佢我會再搽Awake ~ Authority age release serum,就岩岩好,

效果仲唔錯.

谷暗瘡時搽呢款粉末,真係好神奇,

早晚各搽一次,暗瘡會縮番入去,搽4次,連暗瘡印都冇埋,

效果理想


(如果易出暗瘡,不妨買黎試下,我覺得唔錯)