2015年5月8日 星期五

ALBION ~ EXCIA Renewing Rich Milk(更新) + IGNIS ~ MOIST TENDER WATER N @ 200ml (更新,同場加映ENARY ~ Mild Moisture Lotion)


IGNIS乳液用晒,想試新野,
買左呢支ALBION ~ EXCIA Renewing Rich Milk ,

用左一個月左右,係時間分享下,

吱出黎係白色milk狀,稀身,有少少香味,
每次大約吱3~4下落化妝棉,
潔面後用,先乳後水,即係好似igis乳液用法.

搽完皮膚好乾淨,
唔好以為質地稀,保濕超好,
如果乾性皮膚滋潤度高.
唔敏感.可收毛孔.


佢價錢唔平,不過一支200ml可以用到3~4個月,平均黎講唔貴.


(2015.2.15~ 2015. 5.6)
呢支乳液己用完,但唔會再回購,
佢只係保濕,冇其他特別功效.
都係用番IGNIS乳液.IGNIS好用好多


IGNIS ~ MOIST TENDER WATER N ,
原本唔想買佢,點知都係敵不過敏感,
都係買番佢,冬天冇左佢點掂.

以前分享過,佢保濕就一般,但只有呢款冇酒精.好岩敏感肌用.
http://mgigi80.blogspot.com/2013/01/ignis-moist-tender-water-moist-tender.html


        ENARY ~ Mild Moisture Lotion 紓敏抗痘甲殼水

我開埋呢支一起試,
倒出黎係透明水,冇色冇味,
好似好普通既toner,
平時單用冇乜料到,
降唔到敏感,只係for敏感肌,

但配合先乳後水用,效果唔錯,
比起配ignis ~ MOIST TENDER WATER N更好,
當然都係唔敏感,

因為我覺得用ALBION ~ EXCIA Renewing Rich Milk後,
再用WATER N唔夠完美,我心諗唔通真係要配番同同牌子或同line既野先最好???

所以我試了配用ENARY ~ Mild Moisture Lotion,
一試就好夾,真係預期之外,
用完rich milk後,再用呢抹面,
我超愛.效果超好,
潤而不笠,吸收快,皮膚keep住補水,用晒都要回購,

日本同hk都有得賣,價錢唔貴.