2015年5月7日 星期四

Glo.therapeutics ~ Pumpkin Enzyme Scrub



吱出黎係淡黃色,似bb既米糊,

質地係唔杰唔稀,好易推開,

一推就好多磨砂粒子,粒子唔算太粗,

係面上輕按10~20秒,敏感肌唔需按太耐.

勁椰子味,好香甜,我對個味麻麻地

輕按完洗走就ok.

佢係磨砂膏之餘,仲做埋去角質呢個步驟.

一支搞掂晒,

用完效果ok,但未去到最好.

唔想晒左佢,我用黎當手磨砂用,用完比用面效果更明顯!


我係敏感肌,用磨砂及peeling大約一星期用一次.


我都係覺得nu skin果支磨砂岩我多d.粒子幼d.


peeling,我首選呢支,我已經用到最大size.
價錢唔平,但效果係超值