2015年7月25日 星期六

DRX ~ 高濃度維C精華 10ML


早排阿妹話要一支可以令皮膚起屎回生既精華,

neko就介紹左呢支俾佢.

佢收到即試,佢大讚話好堅.

咁我好想試,但又怕皮膚敏感,心大心細.

既然係夏天,應該冇咁易敏感掛......

第一次用,我唔敢搽太多,我就先泵2~3滴係掌心,

之後推開再上面,透明gel質地,唔杰唔稀.

陣陣橙味,一d都唔假.

我先搽T字位+U字位先,冇敏感,保濕ok.

第2次用我先再搽全面.我用份量都係4,5滴左右.

呢次用多左份量,全面都冇敏感,亦冇吉吉地.

感覺唔錯,連續用左2~3日,效果出現啦.

我一到夏天就好奇怪,面上有2點斑,冬天係冇既.......

我連續用左呢支vc精華3日,2點斑淡左好多.

見有效果,連續用左個幾星期,果2點斑係消失左果然犀利呀, 

仲要唔敏感, 其實我平時用唔到呢支高濃度vc精華.

今次用到真好呀 !

(開封後記得放入雪櫃)

夏天先出2點斑終於有救了,我唔需要再煩啦.

好開心呀