2015年8月2日 星期日

平凡媽媽 ~ 士多啤梨乳酪皂 (修復傷口必備佳品)



呢件皂係甜心幫阿妹買既,

阿妹cut左一半俾我試,

因佢知我有時有濕疹R損,佢話一定岩我用.

傳說中皂后cola都話好用,咁應該唔錯掛

皂內有少許粒粒,其實係士多啤梨種子黎,

唔會吉肉,唔刺激,

皂冇士多啤梨味,個味好樸實,

我其實唔知呢款皂有乜特別之處.

係唔知佢功效情況下去用,一用便知龍與鳳.

我皮膚有時有濕疹,有時真係好痕,左R右R,由其訓左果時,

R損都唔知,起身先知......

有時用其他沐浴產品時,會拿到傷口,痛到飛起.

呢件皂係我有傷口時用係最好.

用時唔怕拿到傷口,唔痛唔拿.

用完唔怕乾淨淨,保濕唔錯.

最驚人既係,用左幾次後傷口(R損位置)修復番,

我只用呢件皂,用後冇搽任何野係傷口位置.

係皮膚自己重建番層皮


嘩,好神奇呀,功效好明顯.呢件皂超正 ! 



想再回購,點知原來係限定皂黎

我唯有慳住用,因為係限定,用晒就唔知要等幾時再有.

(如果呢件皂再出,我真係要搵定好友幫手入貨先得啦,
因我唔係HK,唔可以即時沖去舖頭買)