2013年11月17日 星期日

Annie's way ~ 6款果凍面膜 (更新)


全城都話好用,咁我又買黎試下如何.....


一套六款,一包一次

個packing唔掂,寄到我手,打開一睇,
其中有set每款都爆d gel mask出黎

已反應左,希望佢地有改善


蜂蜜深層保濕果凍面膜~

呢款收到即時開黎試,唔杰唔稀既gel,少少honey味,唔刺激.

第1次~冇用任何野打底,洗面後,直接搽上面,厚fu40分鐘或以上,

就刮去多餘既gel,再過水,
照鏡一睇,d粉刺/黑頭浮晒出黎,都幾犀利

如果識用黑頭針就用,唔識就可用黑頭貼將粉刺/黑頭整出,毛孔擴張左後,

要fu番個保濕mask.

其實fu完呢款gel mask後唔fu保濕mask都唔得,
因我fu前冇打底,fu完皮膚乾到爆燈


蘆薈海藻鎮定控油果凍面膜 ~ 呢款真係..........

fu完冇料到,唔保濕都算,仲要係fu完冇效果,

黑頭/粉刺都唔浮出黎,唔知佢想點

(唔怪得之上年阿妹用完呢款後話冇料到)


意大利紅酒果凍面膜 ~ 
易敏感皮膚千其唔好用

紅酒呢款保濕好d,杰身少少,少少香味,

用法大致係一樣,

但要注意一點:

皮膚易敏感千其咪試,我就試出事,fu時唔敏感,
過水後隔左陣就黎料,敏感又紅又腫,呢d真係唔好博....

阿妹皮膚唔敏感,佢讚呢款岩佢用,其次係Q10


(呢款一星期只可以用1,2次,唔好日日fu)


Q10抗老果凍面膜 

用法同上,呢款保濕好少少,一樣可以deep clean


熊果素玻尿酸淨白果凍面膜 




薰衣草舒緩睡眠果凍面膜 

今日用左啦,先用溫泉gel打左個底先,再fu呢款果凍mask,

少少薰衣草香味,唔刺激,都係厚fu 40分鐘或以上,之後刮走多餘既gel,

再過水,fu完粉刺/黑頭都浮出,再用鼻貼/黑頭針將粉刺/黑頭整出,

再fu番個保濕mask,皮膚先好少少




<< 總結 >>

如果皮膚好易敏感,我建議春秋冬三季都唔好試,

等夏天先好試用,應該會好d,

我用左幾款果凍mask,fu前打左底或fu後再fu個保濕mask,

我都係覺得皮膚非常乾,同埋會敏感..........

我真係唔想為左試呢款gel mask,要連續皮膚敏感....

所以暫別啦,唔再繼續試用啦,到夏天先算啦.....
我皮膚真係頂唔順啦



各人皮膚唔同,我用得唔好,唔等於各位,

所以都係自己去試吧!




-------------------------------

(呢款一樣掂,唔敏感,保濕都ok)

(呢款都唔錯,功效唔同)