2014年5月17日 星期六

AMPLEUR SET + Mad Hippie Skin Care Products



iherb買左呢d,
阿妹上年已經用緊維c果支,佢今年再回購,
呢排見到網上有好多人讚,咁我都唔執輸,

買3款試下,iherb抵買.
我買左十件野,唔太重,都只係收us$8 DHL到家門口.
方便快捷

因我係網見到hk有d地方賣到好貴呀





又係AMPLEUR,我最愛既美白牌子,

敏感肌用完全冇問題,

見到有新品,同埋有支上年出,我都未試,
早前出左母親節set,價錢都幾抵.



有款精華今年係日本攞左金賞,



上年分享過,呢支我又係超愛用,溫和美白,效果唔錯.

試完再分享