2014年7月23日 星期三

Afternoon Tea ~ Rose Tea + Jasmine Peach Body Mist


我特別喜歡茉莉花香水,

之前neko介紹果款,我用左2支,第2支已用到尾聲,

買唔番,係限定

之後問neko有冇茉莉花香水介紹俾我,

neko行街街就同我搵下邊隻正,介紹左呢支俾我,

呢支 Jasmine Peach 都唔易買,neko行左好多間先幫我買到.
(咁好既代買,去邊度搵 thx neko)



收到即用,

噴出黎第一下係桃香,香甜的,好好聞,

好想咬自己一啖

質地好似水一般,連酒精味都冇,極好 !

之後慢慢就又果味變為茉莉花香味,好清香,好好聞,

好喜歡

香味持久,用完希望有得回購,勁愛.


另一款rose tea係妹妹,果味係草莓,花味係玫瑰.

比我果款更香甜,一樣好聞.


neko介紹既正野,次次都令我有驚喜