2014年9月3日 星期三

Aromatica Rose Absolute First Serum + SanDaWha Camellia Flower Antioxidant Cream Mask



Aromatica Rose Absolute First Serum ~之前分享過,

已經用第2支,佢質地好稀,

我多數倒落化妝棉上,再抹面,唔會滴到周圍都係.



Camellia Flower Antioxidant Cream Mask ~ 呢盒係甜心媽媽送俾妹妹,

我見到有花瓣係入面,我嗶左d黎試,hahaha.......

120g都幾大盒,個packing好重身,

打開後見到gel mask內有好多Camellia花瓣,

質地好稀身gel,好多花瓣,香味好勁,

用Aromatica Rose Absolute First Serum抹完面,

先再fu呢個gel mask,fu上面少涼,唔敏感,

fu約15分鐘後洗走.fu完效果唔錯.

香味我就麻麻地喜歡.因太香,d味有d假.

單用時都唔會引起皮膚敏感,亦唔攻眼.

香味比起fresh rose mask好.



我唔清楚e+仲有冇呢個gel mask賣.