2014年9月24日 星期三

Florihana ~ Diffuser (更新)


2014 . 915

買左呢部香薰機,仲買左一堆野,

呢排好忙,我未得閒影相,
呢張都係攞阿妹影既黎頂住先

呢部機係新產品,主打係用香薰精油,唔洗加水,

細細部之餘,仲有多個插頭,好多個國家都用到,好方便.


2014.924更新以下內容


同妹妹一人買左一部放係房.

呢部機又細又易用,

試左一星期左右,大致上都唔錯,

唯獨佢有d聲發出,

d聲可以靜少少就好啦



我買左幾款精油,買左我平時愛用果幾款香薰精油黎試,

個味都幾出,幾純,都唔錯.(已回購)




本身部機唔貴,上官網買一定係貴運費.

我唔係住hk,所以都係選擇上官網買,買多少少除開運費都ok.





如果唔係買太多野,又想試下佢d野,可以搵團購及代購,

我見到blog友仔polly都開團購花水精油等,有興趣可自行找找她幫忙.