2014年9月6日 星期六

illi ~ 4款paper mask


 
山茶花油滋潤面膜 Camellia Oil Nourishing Mask 


紙質一般,最普通果d質地,


陣陣香味,唔刺激唔攻眼,香味溫和.唔太假.


cutting一般,


精華透明,勁多精華,


如果fu緊時唔躺下,d精華會流落頸,


保濕唔錯,唔敏感,


15分鐘後撕走,


面上餘下精華,用雙手輕按直至吸收.


(呢款保濕唔錯,岩晒秋冬及極乾皮膚用)


蓮花保濕面膜 Lotus Moisture Mask 


紙質同cutting都同上,

淡淡蓮花香(好喜歡呢個香味),唔刺激唔攻眼,

精華都係透明,

精華岩岩好,唔多唔少,唔會周圍滴.

15分鐘後撕走,輕按面上餘下精華,

保濕幾好

(任何皮膚都可以用)



艾草舒緩鎮靜面膜 Mugwort Calming Mask

紙質同cutting都同上,

清清草本香,唔刺激唔攻眼,

精華亦係透明,

精華相對比以上2款少,

曬紅後fu呢款都唔錯,可降紅,唔敏感.

保濕一般

好似我係乾性肌,保濕唔夠力,

但如果係混合皮膚,我妹就話岩岩好.

(油性/混合性皮膚; 乾性皮膚春夏季用較好)


Green tea Brightning Mask

cutting同紙質同上,

綠茶香,唔攻眼唔刺激.

白色少少厚身精華,

保濕唔錯,

唔見有美白效果.

15分鐘後撕走,輕按餘下面既精華.

精華比以上3款吸收慢,

我用呢款mask,有少少敏感,
fu完呢款mask,我應該唔好按面,
應撕走後,再過水,

我皮膚易敏感,唔係任何美白產品都可以用.




平平地黎講算幾好.