2016年3月15日 星期二

Fresh ~ BLACK TEA FIRMING OVERNIGHT MASK 100ml (更新)



自從用過Black Tea Instant Perfecting Mask後,念念不忘,

見到出呢盒新款mask,一值想買黎試.

係我想買之際,就收到啦,thx my honey

仲有份gift,入面有BLACK TEA AGE-DELAY EYE CONCENTRATE SAMPLE.

真好,有得試新野.其他以前都用過,不多提.


(2015,8,22)

BLACK TEA FIRMING OVERNIGHT MASK

用左半個月左右,係時候分享下.

打開見到係CREAM質地,

推開就feel到有少少杰身,

陣陣茶+ 荔枝香, 香味唔刺激唔敏感.

有涼涼地感覺,

我會搽多少少係面,再輕按,等佢易吸收.

亦唔會痴笠笠.對我黎講,保濕唔錯. (份量搽多d)

我當佢cream咁用,hahaha~

如果唔係乾性皮膚,可以只搽一層薄薄就ok.

fu住過夜,第朝起身皮膚一樣水潤幼滑.

講保濕,呢款比較好,

要效果就Black Tea Instant Perfecting Mask,但唔太保濕.




如果講sleeping mask,保濕同有效果,





我知hk已有呢個牌子啦






估唔到呢個mask,

係呢個極凍乾燥天氣發揮到好既作用.

皮膚唔敏感時,我差唔多日日都用佢,

有時皮膚甩皮好犀利,

我會用多少少份量,先輕按直接吸,唔需過水,

輕按後有瘦面效果,保濕唔錯.

值得回購