2016年5月9日 星期一

ShiGeta ~ Elixir Oil Serum + Kate Somerville ~ Age-Arrest Hydrating Firming Mask / Goat Milk Cream


ShiGeta ~ Elixir Oil Serum

分享下呢支油先,

話說一到秋冬,我皮膚就好乾,
每年都要搵d勁潤既cream黎用,
我秋天用緊果盒cream又未用晒,
轉入冬天,我都照用,
我本身搽cream前一定會搽精華,
但都好似唔夠力.

搵極都搵唔到岩心水,
係fb見到neko介紹呢支,
9秒9去買支先.哈哈.

因為個賣點好正,收到即試,睇下係咪咁正,

每次搽cream時,
用1滴滴入自己用開既cream到,
就用提升3倍保濕,抗氧化及抗衰老.

成份內有葡萄籽油+玫瑰果油+omega 3 & 6等等,

陣陣果香,質地唔笠,
唔刺激唔敏感,

係天氣好乾燥時,皮膚唔夠水份時,

晚上用完,第朝就知效果,

好明顯係補水超強,

我連續用,用左一排,

皮膚飲飽水之餘,仲令皮膚有彈性.

一支好耐用,
我用左2個月,
晚晚都用,
仲剩半支,


最近出左限定set,都唔錯


Kate Somerville 

Age-Arrest Hydrating Firming Mask ~ 


冬天用呢款sleeping mask係唔夠力,
我都係滴一滴係mask上,再mix埋搽上面,
第朝起身,洗完面,皮膚一樣唔乾淨淨


Goat Milk Cream  ~

質地係白色乳液,淡淡奶味,

冬天用,對我咁乾既皮膚,佢係唔夠力,

都係用時加一滴油係入面,mix再上面推開,先夠力.

如果唔係個cream真係要等春夏天先用到.

不過個packing希望有待改善,

因佢唔係cream質地,質地好稀,

一按就飛晒出黎,

單用個cream就真係不過不失,

如果唔係乾肌,都岩全年用,佢唔敏感.

對我黎講,買支Age-Arrest Hydrating Firming Mask當cream用好過,起碼都有d功效