2017年10月28日 星期六

THREE ~ Aiming Soap + In Fiore Cleansing Soap @ mini size



分別買左2 set,入面都有mini size 洗面皂.

先講THREE呢件,
多款精油香,好好聞,
泡沫幼細,都幾多泡.
潔力一般,唔敏感.保濕算好.
好似我咁,係乾性肌,秋天用後,皮膚都唔算乾.
但天氣再乾燥d,就可能頂唔到.
所以我都建議係夏天用較好.

另外In Fiore,
草本香味,唔刺激唔敏感.
泡沫幼滑,好密,唔用打泡網都可以有泡.
潔力唔錯,唔敏感,保濕一般.
秋天我用完,皮膚有點乾.
呢款一樣係夏天用較好.

如果兩款皂比較,
我會選購In Fiore Cleansing Soap多d.
但我好少用皂洗面,落妝,所以唔會回購.