2017年12月3日 星期日

各款 Hair Mask / skin care / make up ...etc


之前買過綠色,我覺得唔錯,就用完,
所以要買,今次買橙色,
勆好大盒,好抵用.


同上,同牌子hair care,我上次買左旅行set,
洗髮護髮都唔錯.



呢個牌子hair care,
個人好喜歡,今次買支1 Rose洗髮,



早前買左一set三罐 x 75g,只係2300yen.
罐罐圖案好靚.
朋友仔見到大讚,個個爭住要買.呵呵~






以上都係hair mask,
因為想買,睇下仲有冇其他想試,
順便影埋


呢個牌子出既野真係唔錯.
佢支face oil/body oil,我都連續用左3,4支.
近排出balm,岩我.


呢期出左set,
我買橙味.
2款內都係有balm,浴鹽,手霜.


我係IG見到介紹NOMAMA 


有2款內都有砂糖成份,
一款係平衡潔淨,
另一款係舒緩保濕.
香味唔同.


TONER都有幾款,成份唔同.
一般/滋潤/極滋潤等
CREAM都有2,3款


有折,不過唔岩我,所以冇買.



出左限定set


新出packing